Defne11 6 ayliga kadar hipp daha sonra sma kullanmaya başladık. Hippte probiyotik lif olduğu icin bagirsaklari guzel çalıştırıyor. Fakat cok tok tutmuyor, 3 saatte bir mama istiyor. 6 aydan sonra hareketlendikleri ve yogurt, meyve verildigi icin proboyotiklere cok gerek kalmıyor. Bu yuzden probiyotik icermeyen smaya gectik. Gecelere daha derin huzurlu uyuyor. Hem de sma daha ekonomik. Az hareketli oldugu dönemde hiip daha sonra sma öneririm.