Bizimki aptamille ishal oldu 2 haftadır GoldenGoat kullanıyorum hem anne sütüne daha yakın olduğu için hemde şeker miktarı çok düşük olduğu için fiyat olarak aptamile oranla daha yüksek. Tabi her bebişte farklılık gösteriyor deneye deneye bulacaksın şükür ki biz ikinci denememizde bulduk