Birtaneanne bende 1.5 ay önce sezaryan oldum. Birebir dediklerinizi yaşadım. 3 gün hastanede kaldım ve asla yataktan kalkamadım yuruyemedim, eşim beni yatağa koyup kaldırıyordu o bile yarım saat sürüyordu, yürürken dik duramayip zor adım atıyordum. Yatakta donemiyordum bile, ayrıca dikiş açılacak korkusu vardı. Ama hastanede uyandığım 4. Sabah bir baktım ki rahatça donebildim ve tek başıma yataktan kalkabildim. Eve geldim daha rahat yürüyüp tek başıma yatabiliyordum, sadece yere eğilemiyordum ve yavaş yürüyordum, tabi şimdi geçti hepsi. İlk üç gün zor bence. Ama çevremde duyduğum kimisi 20 gün bile yatıp kalkamıyormuş , bebeği kucağına veriyorlarmış falan, herkesin bünyesi ve iyileşme hızı aynı olmuyor tabi