Birtaneanne ben 10 gün tek başıma kalkamamistim dikis acısı yüzünden 😂 eşim elimden tutup yavaş yavaş kaldırıyordu beni düşün can cekisiyordum bağıra bağıra kalkıyordum yataktan. normal yani korkma daha çok yenisin sen , ben de normal doğum sancısı dan sonra acil sezaryene alındım 1 hafta tuvalete çıkamadım kabız olmuştum can cekisiyordum resmen , kayısı ye varya kayısı suyu iç bide soğuk süt iç hemen çıkartır seni tuvalete . Çok geçmiş olsun :))