Birtaneanne öncelikle hayırlı olsun aramıza hoşgeldin. Bende spinal sezeryan oldum ilk bi hafta oyle zorlanmalar oluyor ama bi hafta sonra cok daha rahat hareket etmeye basliyosun. Ben eve geldigim andan itibaren agrim olsada surekli evde hareket ettim yürüdüm o yüzden cok cabuk toparlandim sende kendini zorlamadan elinden geldigi kadar hareket etmeye calis birde eczaneden dogum sonrasi toparlayıcı korse al onu tak karnini sabit tuttuğu için cok daha rahat hareket edersin