Birtaneanne 16 günlük anne olarak ve zorunlu sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum ilk 3 gün ölcem zannettim bidaha eskisi gibi olamıcam zannettim ama gerçekten yürüyünce açılıyorsun dedikleri doğru ben 4. Gün kendim ayağa kalktım kendim çocuğumla ilgilendim ve hatta kendim duş aldım, gerçekten çok zor ama hırsla yapamıcağımız hiç bir şey yok biz güçlü annelerin. Kesinlikle kabız olmamaya bak kayısı hoşafı muhteşem bir şey ilk haftam onunla geçti gerçekten kabız olmadım 3. Gün büyük tuveletimi çıktım zaten hastanede gazını çıkarmadan çıkartmıyorlar ben 2. Gün hastanede gazımı da çıkarttım. Yani korkma her şey çok güzel olucak evladının kokusunu içine Çek ve mucizeyi yaşa