Birtaneanne hiç yaşamadım bu süreçleri bende spinal sezeryan oldum çünkü hastanede ameliyattan çıktıktan 1 saat sonra bacaklarım çözüldükten sonra sabaha kadar yürüdüm koridorda. Inanmicaksiniz ama gerçekten yarım saatte bir kalkıp dakikalarca o hastane koridorlarını tavaf ettim canim yana yana ama bu sebepten çabucak iyileştim