Tatile gideceğiz diye vermişti doktor ama kullanmadım. Sonrasında bir hastalık sonrası antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştık antibiyotik bitince 2 ay boyunca kullandık. Şimdi de çok dışarda (arka arkaya 3-5 gün falan) olduğum günler veriyorum bağışıklık için. Enterogenmina kullanıyoruz. Ama evdeysem sarımsaklı yoğurt veya kefir kullanıyorum en iyi probiyotik ve doğal