Snm_arya 18 aylıkken ayırdık oğlumun odasını..
Bizde oda sıkıntısı vardı, öyle bi sıkıntı olmasaydı daha bile erken ayırırdık 🥲
Ben de gece beslenmesini kesememiştim bi 5 6 ay kadar da öyle devam ettik. Montessori tek kişilik yatak aldık, ben yanına uzanıyorum oğlanın 🤗 (şimdi meme olayı bitti ama hala uyuyamazsa ben yanına yatıyorum 😅)
Yavaş yavaş odasının ayrılacağını ve ihtiyaç duyarsa gec2 koşup yanına gideceğinizi anlatın, gün içinde odasında vakit geçirin. Odasını kendi rahat edeceği ve seveceği şekilde dekor edin 🤗
İlk 1 2 gece sizin için zor olabilir ama sonrasında rahat edersiniz 😇
Eğer gece beslenmesini kesecekseniz oda ayırmayı erteleyin aynı zamanlara denk gelmesi bebek için zor olabilr 🙄