Alasivar oda ayırma farklı anlaşılır galiba. Ben kendi odasına alışsın diye erkenden odasında kalmaya başladık yani ben Sürekli yanında uyudum. Odasında çift kişilik yatak ayarlamış yanında oldum hep 1 yaş geçiyordu, sonra bunu azaldım şu an 19 aylık odasında uyumayı çok sever ve biz geceleri odasında yalnız bırakıyorrz, diş dönemi devam ettiği için gece üç defa uyanır zaten duyarız babasıyla dönüşümlü kontrol ediyoruz hatta sabaha karşı babası yanında uyur. Benm 3 aylik bir kızım daha var ben de onunla ilgileniyorum. Demem o ki bu düzeni oluşturmak benm çok işime yaradı, diğer türlü hep yatak odası olmak isteyebilirdi. Odasıni ve esyalari sevdirme yolunda erken davrandım diyelim😇