Snm_arya merhaba . Bence oda ayirmak icin bebeginiz cok kucuk. Uzmanlar iki yaş (hatta bazilari dört yas) oneriyor. Sizin bebeginizin geceleri ivedilikle ihtiyacinin karsilanmasi gerekiyor. Uykudan uyandigi an en savunmasiz , en anneye babaya ihtiyac oldugu anmis. Ona ne kadar hizli yetisirseniz size guveni o kadar artacak. O nedenle onun uyandigi anda gorus acisinda olmanz yanina gidene kadar geliyorum bebegim gibi rahatlatici cumlelerinixe ihtiyaci olacak. Guvenli baglanma ve daha huzur dolu olmasi icin bir muddet erteleyebilirsiniz. Anne babayla uyumanin da cok avantajlari var. Ozguveni gelissin birey oldugunu farketsin diye ayirmayi destekleyen gorusler olsa da ben anne babanin yaninda uyumasinin sağladığı faydalara daha yakinim gorus olarak