Tugcedefne sonuna kadar sizr katılıyorum 6 ayligiz bizde anne yanı yatakta yatıyor ben onun yatağına kayıp emzirip geri yatağıma geçiyordum ama 10 gündür orda uyumak istemiyor kendi yatağıma alıyorum. Çabuk büyüyorlar , oda ayırmak değil yatak ayırmak bile istemiyorum kokusunu her saniye içime çekip sevip uyutmak istiyorum. Asla 1 aylık olmayacak artık 3 aylık da olamaz bu günler geri gelmeyecek . İstesem de 2 3 yaşından sonra benle bu kadar vakit getirmeyecek, keske bu kadar çabuk büyümeseler