3 aylık bebeklerin odalarını ayırıp rahat ettik diyenleri görüyorum. 9 ay karnında taşıdığını 3 ayda gecenin boşluğunda tek başında odasında bırakmak. Öğrenilmiş çaresizlipi yaşayan zavallı bebekler. Büyüdüklerinde terapistlere servet ödeyecekler belli ki. Sürüdüremedikleri ilişkilerinin, hayatta yaşadıkları güvensizliklerinin, anlamsız duygularının sorumlusu olarak hep kendilerini suçlayacaklar. Hoşçakal güvenli bağlanma, ebeveynin odanı ayırdı senin…
Buyrun linçleyin hiç sorun değil.