Tugcedefne Ask123 bebeğinizi gözlemlemenizi tavsiye ederim nacizhane. Zamanla bağımsızlık sinyalleri verecektir. Bebeklerin bilgeliğine inanıyorum. Sevgiler 💕
Essrraa1 Gkcylmaaz Benimki emmedi ama sürekli mama için uyanıyor bide beşiğinde yatmıyor uyutuyorum koyuyorum 1 saat sonra yanıma geliyor beşiği anne yanı olduğu için ordan emekliyor yanima sabaha kadar bizle uyuyor buda normal mi bilmiyorum
Alparslan09 ayla2424 ben beşik olarak oda yaptım sallanabilir beşik aldım yuksekliği olan tutunup kalkabilir diye yerden yataklardan almadım hareketli benım oğlum kalkar düşer allah korusun bir göz ihmali en iyisi yukseklıgı olan
[silindi] Gkcylmaaz 7 aylıkken ayırdım şuan 8buçuk aylık önce gündüz odasında yatırdım başta sık uyandı alıştıktan sonra gece yatırmaya başladım aynı şekilde başta zorlandı ama alıştı bazen uyanıyor bazen uyanmıyor böyle gidiyoruz şuanlık
Theteacher melelsari bahsettiğiniz kitabı okudum, gece uykusu zaten çok sıkıntı olan bir durum değil (şükür) Bizim sıkıntımız gündüz uykusu, yanına yattığımda iki saat uyuyorsa yanına yatmıyorsam yarım saat maksimum 1 saate uyanıyor