ikra_keles Mhtpkc geçen gittim migrosa ama yoktu demek ki başka mağazasına gitmek lazım teşekkür ederim 🥰
gokkusagitozu En güzeli sleppy, primada kötü bir koku oluşuyor tek bana mı öyle geliyor bilmiyorum, şimdi ikinci doğumum var yine sleppy aldım.
Melekk3 Gokyuzumm bende onu kullanıyorum gösterge var. Hatta dün aldım en son. Zam gelmiş 64tldi 74 olmuş 50li paket
Melekk3 1712Elifeda çok şanslısınız.bimin bezini kullandım pişik yaptı bizde. Migrosun minies kullanıyorum ondan çok memnunum hem diğerlerine göre uygun fiyat hem ince hem sizdirmiyor
Denniscab MelisaDilza primanın bi aşırı pahalı modeli dışındakiler aşırı kimyasal asla sağlıklı değil, zaten avrupada onları satıyorlar bunları buraya veriyorlar anca. Molfix pure and soft o kadar memnunum ki primanın o aşırı pahalı olanının muadili zaten ve kimyasal yok içinde
Umutunannesi_65 MelisaDilza ilk bir ay molfix sonra canbebe ye geçtim. Can bebe çok güzel çok memnunum. Şimdi 7 buçuk aylık.
Asel35ahsen MelisaDilza ilk kızımda prima ve sleepy dışında bir şeyden memnun kalmadım. Şimdi ikinciye direkt sleepy aldım bana göre prima ile hemen hemen eş değer bi kalitesi var. Malum prima altın fiyatında şuan 🥴🥴
MelisaDilza 1712Elifeda ben şuanda molfix kullanıyorum yeni bebeğim 28 günlük memnunum öbürlerini de denemek isterim ben de 🤣🤭🌺
Mavikelebek54 MelisaDilza 2 aydır baby turco kullanıyordum ama çok sızdırma yapıyor kıyafet yetistiremiyoruz o yüzden molfixe gecicem
Deletedmom_73 1712Elifeda Bende BİM’in bezini kullanıyorum şu an 2 numarada gösterge var diğer büyüklerde yok ben 5 kullanıyorum ve kalın sanki şok un bezini asla önermem çok ince her sabah altini üstünü degistiriyordum kızımın o derece çıkarıyor yani.
1712Elifeda Deletedmom_73 Şokun ürünü bebeland ondan kullandım taşırmadı bizde..A101 soffio var elimde bir de onu daha kullanmadık ondan mı bahaediyorsunuz acaba..Evet jenny willylerde gösterge yok