Evolit MelisaDilza sleepy kullanıyoruz. Yeni doğduğunda prima ile başladık ama pişik yapınca sleepye geçtik memnunuz
1712Elifeda Deletedmom_73 Şokun ürünü bebeland ondan kullandım taşırmadı bizde..A101 soffio var elimde bir de onu daha kullanmadık ondan mı bahaediyorsunuz acaba..Evet jenny willylerde gösterge yok
Deletedmom_73 1712Elifeda A101′i hiç kullanmadım galiba şok un ki bebeland’di geceleri aşırı tasiriyordu.
Cihangiriinannesii MelisaDilza ilk dogdugunda uzun bir süre sleepy kullandık sonra malum fiyat artışları filan sleepy bandında ucuz ne varsa onu kullandım şuan bebem natural kullanıyoruz çok memnunum
LadyMarmelatte MelisaDilza Sleepy natural. Pişik yapmadı ve emiciliği süper. Bezi taktığınız belli bile olmuyor çok hafif ve ince, nefes alabilen bir bez ve organik. 6.aydayız hala bu markayı kullanıyorum.