ballilokum3 Baby turco kullandım sızdırma çok yaptı sonra Molfix aldım ve çok memnunum hiç sızdırmıyor.
Sadeceanne1612 MelisaDilza prima premium care kullanıyorum doğduğundan beri bi ara gündüz baby turco taktım ama kakasını hep taştı sadece çiş için iyi ve 3 saatte bi değiştirmek gerekiyor sleepy gündüz taktım o da aynı şekilde molfix denemiştim bu bi aylik surecte ama yok yani. Sünnet olduğunda o da kötüydü yani tüm bezler çişi tutuyor ama kakayı asla artık gece gündüz prima kullanıyorum gece 12 de bağlıyorum sabah 6 da uyanıyor o zamana kadar cisi asla sizdirmiyor ve oğlum çok çişini yapar 6 buçuk aylık
Durununannesi46 MelisaDilza prima premium care kullandım doğduğundan beri kızıma. 3 aylık olduk çok memnunum aynen devam
Gokyuzumm Cerenn1-- bende ona geçiyorum fakat son aldığım pakette idrar göstergesi sarı çizgi yok ve kalitesi biraz düşmüş gibi geldi. En son ne zaman aldınız böyle bı sorun var mıydı 🙄🤦🏻♀️
Melekk3 Gokyuzumm bende onu kullanıyorum gösterge var. Hatta dün aldım en son. Zam gelmiş 64tldi 74 olmuş 50li paket
minikkus_1_5 MelisaDilza 43 günlük bebeğim prima molfix sofia jenny welly kullandık en memnun kaldığım molfix ve jenny welly taşma sızdırma yapmıyor
Kavala_kurabiyesi Doğduğundan 18 aylik olana kadar molfix pure soft kullandim ancak maddi olarak zorlayınca canbebe denedim bez çabuk şişti memnun kalmadim, 2 aydir bebem natural kullaniyorum cok memnunum
sarmaliklahana MelisaDilza ilk prima aldım 2 paket sonra sleppy kullandım 8 ay. Suan 1 ay dur baby turco kullanıyorum ama yedeklerde sleppy aldım yine. Baby turco da güzel ama bez kalıbı dar kızım hareket ettikçe poposundan kayıyor. Sleppy bana göre en iyi 🤭
ikra_keles Mhtpkc geçen gittim migrosa ama yoktu demek ki başka mağazasına gitmek lazım teşekkür ederim 🥰
Papatyamkuzum MelisaDilza ilkten sleepy kullanıyordum zaten gün içinde on defadan daha fazla bez değişimi yaptığımız için. Ama sonra sızdırmaya başladı. Molfix pure&soft en güzeli o. Çok memnunum ondan. Molfix mavi paketlerde güzel ama en iyisi pure&soft krem paketler.
1712Elifeda MelisaDilza Ay ne uygunsa onu kullandım hiçbiride kızıma çok şükür pişik yapmadı.. İlk 4 ay bayb me kullandım sonra taşındık falan bebeland aldım öyle bitti önlem indiirmdeydi ondan aldım..Jenny willy var ondan kullandım bugün bitti o da..Bayb turco aldım ona daha başlamadık 😅😅Birde yedeklerde soffio var 😄 bakalım heps güzel sızdırma falan yapmadı
Melekk3 1712Elifeda çok şanslısınız.bimin bezini kullandım pişik yaptı bizde. Migrosun minies kullanıyorum ondan çok memnunum hem diğerlerine göre uygun fiyat hem ince hem sizdirmiyor
MelisaDilza 1712Elifeda ben şuanda molfix kullanıyorum yeni bebeğim 28 günlük memnunum öbürlerini de denemek isterim ben de 🤣🤭🌺
Deletedmom_73 1712Elifeda Bende BİM’in bezini kullanıyorum şu an 2 numarada gösterge var diğer büyüklerde yok ben 5 kullanıyorum ve kalın sanki şok un bezini asla önermem çok ince her sabah altini üstünü degistiriyordum kızımın o derece çıkarıyor yani.