MelisaDilza Annişler Merhaba ☀️ bebeğinizin ilk doğduğu günden itibaren hangı bezi kullanıyor sunuz 🌺
ssl MelisaDilza Prima kesinlikle..sleppy ve Molfix denedim sadece ama kızım 3.5 aylık primayı kullandım hep ve kullanıcam..
ikra_keles MelisaDilza farklı markalar denedim ama canbebe den çok memnun kaldım onunda şuan 3 numarasını marketlerde bulamıyorum 🤦🏻♀️
Gzd_erclk MelisaDilza prima premium care çok yoğun pudra kokulu beni ve bebeğimi rahatsız etti doktorumda direk bırak o sağlıklı değil dedi. Prima aktife geç dedi ve geçtim çok memnunum.
Beyzaylc Prima premium care, 6 ay olacak çok memnunum. Şöyle bir şey farkettim az adetli aldığım paket ile 80 ve üstü aldığım paket bir olmuyor. Az adetli olan daha sert yapıda o yüzden çok adetli almak daha daha iyi
Eysar MelisaDilza ilk doğduğun da Prima ile başladım altı ay sonra slepy bir süre sonra Molfix şuan can bebe
Eceedemiiir MelisaDilza Önce sleppy aldık 1 ay kullandım pişik yaptı çok fena şimdi Prima premium care kullanıyorum gayette memnunum fiyatı yüksek ama önce çocuğum ❤️
Ece__ MelisaDilza hep prima premium care kullandım, gayet memnunum, kızım 4 aylık şu ana kadar toplasanız 2-3 kere sızdırma ancak olmuştur o da bez yamuk duruyordur falan ondan olmuştur
Leylasiva MelisaDilza kizim prameture doğdu Prima kullandım çok çok iyiydi ama baya pahaliydi şimdi Molfix kullanıyorum oda iyi emiciligi falan imkanın varsa prima derim
Mehmetseliminannesiiii MelisaDilza sleepy kullanıyorum bebeğim 4 ay 24 günlük hiç pişik,alerji vs yapmadı çok şükür ben çok memnunum sleepy den