Deletedmom737383 ben gitmeden vermiyorum. Aşı olduktan sonra hemşire söylüyor zaten şu kadar saat sonra ver diye. İkinci ay aşısında o zaman fitil kullanıyorduk yarım saat sonra fitil atmıştık. Perşembe günü altı aylık aşılarını oldu mesela 2 saat sonra calpol verebilirsin dedi o zaman verdim ateşi çıkmasın diye dördüncü ayda çıkmıştı çünkü.