Deletedmom737383 2. Ay aşısı ilk olduğu için bilinçsiz olmuştum, ilaç verme diyenler yüzünden sanki çocuğuma kötü bi şey yapıcam diye çocuğum ateşten kıvranırken aşıyı anca vermiştim şimdi çok kızıyorum kendime. Artık gitmeden önce değil ama aşıdan gelir gelmez calpolü veriyorum, her bebek etkilenmiyor ama benim oğlum çok etkileniyor aşılardan. Kuzenim Amsterdam’da evlendi onunda yeni bebeği var oralarda hemen verin diyorlarmış, bizde biraz abartıyorlar bence. Bi de ilaç verince çocuğa zehir vermişsin gibi bi laflar filan hiç etkilenmeyin 2. Ay aşıları biraz ağır