Durduk yere ilac vermeyin asla bu ates ömrü hayatinda olucak.once atesli durumlarda neler yapmak gerekir bunu bilsek hemen şurubu dayamasak ilac vererek normal vucut isisini dusurmesek.ilaclarda benm gozumde masum degil durduk yere hic kullanmadim.bebegim 1.5 yasinda dahaca 1 tane asisi ateş asla yapmadi ne ilac verdim ne de bir sey yaptim.bagisikligi da gayet guclu kolay hasta olmaz.hem ilac vererek asinin etkisini azaltmis oluyorsunuz birakin vucut bagisiklik kazansin.atesi 38 olmadan once de ilac kullanmayin.ates vucudun savunma mekanizmasi birakin mikropla savassin ☺️