ysfnannsi1311 Otizm bir hastalık değil, iyi eğitim aldırırsanız, ilgilenirseniz, ekrandan uzak tutarsanız ne denli gelişim gösterdiğini görürsünüz.
Ayrıca yakın çevremde benzer durum ile karşılaşan dostlarım oldu, genelde erkek çocuklar geç konuşabiliyor ve özellikle pandemi döneminde evlere kapandık çok fazla ekrana maruz kaldı bebekler, o yüzden gelişimleri biraz geriden de gelebiliyor, bol iletişim, bol kitap okuma, bol aktivite ile zaman geçirdiler, göz teması da başladı, kelimeler de başladı. (Ekrana maruz kalma otizmli yapmaz, şayet otizmli ise süreci hızlandırır.)
Siz de bu süreçte iyi eğitim verin, verdirin yavrunuza🙏🏼 Kalbinizi ferah tutun güzel anne… Otizmli harika çocuklar var, müthiş yetenekler var