Pembebeyzmavi yurt disinda yasiyoruz. Annelerimiz babalarimiz o zamanlar otizmi nerden bilsinler ☺️ Abim herzaman bizden farkliydi, daha akilli da dürüst daha gercekci. Eski babalari bilirsiniz höt höt kizarak ve döverek diye büyüttü bizi hep.
Abimi hep zorla yaninda gezmeye götürürdü hic istemezdi bizimle olmayi. Odasina kapanip kendi basina olmayi cok seviyor hala daha öyle. Pek iletisim kurmazdi hic bizimle mesela. Bizi hic sevmezdi ve yaninda istemezdi. Biz ona göre cok cahil ve hic birseyi bilmeyen insanlardik. Cocukkende öyleymis kimseyle iletisime gecmez kimseyle pek konusmaz sadece en sevdigi oyuncaklarla oynarmis ve odasinda takilirmis. Abim 14 yasindan beri mesela islami res ediyor ve allaha var mi yok mu diye sorguluyor. Son 2 sene cok kötüydü, intihar, hayati sorgulama, kendini begenmeme, kendini zekasiz olarak görme( halbuni cok zekali ve akilli birisiydi, okulda hep en iyi ögrenci olarak kayitlara gecerdi)
intihar tesebbüsü sonrasi biz elinden tuttuk, onunla ilgilendik ve bir takim testler istenince otizmli oldugu ortaya cikti. Suan özel psikolog ve psikiyatro takibi yapiliyor ve hersey yavas yavas düzeliyor, iletisim kurmaya basladi ve artik bizimle vakit gecirmek onun hosuna gidiyor. “Siz beni seviyormussunuz ben bilmiyordum, iyiki bana yardim ediyorsunuz” diye sürekli suan dile getiriyor. Cok sükür onu geri kazanabildik♥️ Uzun oldu ama sayenizde icimi dökmüs oldum 😪😞🥹