Zeyzey20 Bebek aç kaldığı içim kan şekeri düşüyor bu da uyku halini aldırıyor gözünü açamaıyor biz de de oldu memenin ucu yumuşak olduğu içim uyandırıp ağzına veremiyordum günde iki kes bir sabah bir akşam 30 cc 30 cc mama verdim sma adı , sonra sonra uyanmaya başladıkça her fırsatta emzirdim geçti şükür mamayı da hemen bıraktım bu dönemde kullanabilirsiniz kullanma diyenlere kulak asmayın bana da çok dediler umursamadım bebeğim ellerimin arasından kayıp gidiyordu gözünü açmıyordu çık üzülüyordum inşallah toparlarsınız siz de geçmiş olsun 🙏🏻