Zeyzey20 bizim de 18 olmustu bi gece ışında kaldi bebegim sabah 13'e düştü durmadı çok ağladı ışnda. Biz de çıkardık eve geldik. Doktorumuz bi gece daha kalsın bakalım dedi ama bebeğim ağlıyodu durmuyodu istemedik eve geldik emzirdim mama verdik öyle öyle 1 aya yakın bi zamanda geçti. Bol bol emzirin siz. Süt yoksa mama takviyesi. Sürekli doymasi lazım bebeğin. Uyanmasa bi şekilde uyandirdin inanın geçecek korkmayın ben çok korkmuştum ama şükür geçeli 6 ay bile oldu 😌 allah şifa versin inşallah çabuk geçer sizinki