Hayalimibekliyorum benim oğlum da iki aylıkken ameliyat oldu yaklaşık bir saat sürdü ameliyat sabah girdik öğlen çıktık hastaneden yatışı yok ameliyattan önce 4 saat aç bırakmanızı istiyorlar benim için en zoru bu oldu çünkü kolikti ve memeye aşırı düşkündü ameliyathanenin kapısına kadar kucağımda götürdüm orada aldılar en kötüsü buydu sanırım canımı aldılar gibi oldu ama üzülmeyin onun iyiliği için ameliyat olması gerekiyor uyandıktan sonra odaya getirdiler yarı uykulu gibiydi iki saat sonra emzirdim ve eve gittik ağrı olursa diye fitil verdi doktor 6 saatte bir onu veriyordum birkaç güne tamamen geçti üzülmeyin basit bir işlem şimdiden geçmiş olsun Allah tüm bebeklere sağlık versin