Güzel anneler bugün bebeğimde kasık fıtığı olduğunu öğrendim 😭 öğrendiğimden beri sürekli ağlıyorum iştahım kesildi çok kötüyüm 😭 12 gün sonra ameliyat olucak ama bu düşünce bile beni korkutuyor tecrübesi olan anneler başına gelenler nasıl bir süreç beni bekliyor ağrılı sızılı mı anesteziden uyanması uzın sürüyor mu 😭 lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi 🤲🏻