2_cocuk merhabalar 🙆🏼 Evet çok şükür ameliyat olduk tam bir hafta oldu 🥹 o kadar çok korkup ağladım ki ameliyat gününe 10 gün vardı öğrendiğimde kendimi yedim bitirdim iştahım dahi kesilmişti 🥲 ameliyat günü ağlamaktan helak oldum çok zordu 🤦🏻♂️ En zor kısmı onu aç bırakmak ve amrliyathanede doktorların eline vermekti 😭ama çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı 🤲🏻 Ameliyat çok güzel geçti tam 40 dakika sürdü uyanmasını bekledikleri için 20 dakika sonra yanıma getirdiler 🥹 onu baygın gördüğümde çok kötü oldum doktorlar hiç birşey anlamicak narkozun etkisi bitince uykudan uyanır gibi uyanıcak ve çok az ağlar dedi Öylede oldu odaya çıktık üzerini giydirirken ameliyat yerini sargılı gördüm kötü oldum ama küçücük bir bandaj vardı biraz rahatladım uyandıktan sonra 1 dakika falan ağladı kucağıma aldım sakinleşti 1,5 saat sonra emzirdim emzirene kadar uyuttum aç olmasına dayanamıyordum çünkü 🫣emzirdikten sonra herşey eskisi gibi oldu sadece ilk gün narkoz etkisiyle uykusu çok geliyordu sonraki günler normale döndük 🤲🏻 Ağrı için 4 günlük sabah ve akşam olmak üzere fitil verdiler ağlamadı ama ben yinede fitil verdim 3. Gün sargıyı açtık sadece bir çizik düşünce çizilir ya o kadar 🥲 5. Gün duş aldık ve şuan rabbime bin şükür çok iyi 🤲🏻 demem o ki benim gibi kendinizi parçalamayın çok basit bir ameliyatmış 🙆🏼 Anne yüreği tabiki küçükte olsa üzülüyor insan ama tecrübelerimi anlatmak istedim 3 günlük hatta 1 günlük bebeklere bile yapılıyormuş bu ameliyat sizin bebeğiniz büyük daha hızlı atlatır hiç korkmayın rabbime bırakın 🤲🏻 Rabbim şafi ismi ile şifa versin bebeğinize bende dua edicem 🤲🏻 Kendinizi de üzmeyin 🥰 bebişinize çok geçmiş olsun inşallah sağ salim rabbimin izni ile sağlığına kavuşur 🥰