Benim bebeğim gibi olan yok sanırım. 10 aylık olacak neredeyse. Mamayla besleniyor. Karnı soyup yatsa dahi en fazla 1,5 saat uyuyor. Uyandığında mamayı çok az içip tekrar uyuyor. Emzik vermeyi denedim her uyandığında tatmin olmadı uyumadı. Gece en az 8 9 kere uyanıyor. Artık çok yoruldum. Doğduğundan beri uykusu böyleydi. Hiç bir gün rahat uyuduğumuzu bilmem