DogaBerra ilk kızımda 4 saatte bir uyanıp emziriyordum ilk 4 ay. Sonra alışkanlık oldu sürekli uyanmaya başladı. 9 aylıkken tamamen gece beslemesini kestim. Su verdim uyandıkça ya da emzik. Ama bu seferde onun için uyanmaya başladı. 13-14 ay civarı bi meme sapıklığı başladı ve tekrar gece meme icin uyanmaları başladı. Önce1 sonra 2 en son saat başı kalkıyordu 17 aylıkken komple kestim memeyi. Uykular tam düZelmedi tabii ve 3,5 yaşında hala daha gece sabaha kadar deliksiz uyumaz. Ya çişi gelir ya susar ya da sebepsiz kalkar.
İkinci kızımda doğduğundan beri uyanmazsa gece beslemiyorum. 1-1,5 aylikken gece 7-8 saat uyurdu. Sonrasinda da duzeni aynen devam etti. Doktorumuz 2 aylikken aclik tahammulu 6-7 saattir ama uyanmiyorsa uyandirma dedi cunku kilo aliminda iyiydi. Zaten normal sartlarda da 4 aylik bir bebek gece uykusunda 10 saat acliga dayanabilir. Yani 4 aylik gece beslemesi kesilebilir. Gece beslemesi ne kadar gec birakilirsa o kadar zor oluyor surec. Tabii kilo alimi az olan bebeklerde bazen mecburen gece beslemeye devam rtmek gerekiyor.