Julide00 Birceninannesi ahahahaha yaaaa bu posta kalbimi verdimm😃🤭☺️😂bu ne zarif bir anlatımdir böyle 🙈💜🥰🤗
Birceninannesi Julide00 ne tatlısınız o sizin zarifliğiniz💕 travma yaşatmayalım diye kırk takla atıp ne diyeceğini şaşıran anneler klübü🙄🙈
Aniliko mira___ en son kaçta mama veriyorsunuz peki. Gece beslenmesini kendisi kesti istemedi .Benim bebeğim 10 aylık 8 buçuk gibi uyuyor. 8 de mama yiyor.sabaha karşı 4 gibi uyaniyor dalmasj zor oluyor bir daha acaba acıkıyor ondan mı zor dalıyor diye düşünüyorum
mira___ Aniliko 8:30 gibi yiyor son mamasını. Siz yatmadan önce uyku hâlinde mama verin birde öyle deneyin. Ben demedim en fazla 1 saat ileri atıyor. Benim oğlumun kilosuda fazla olduğu için ben artık yapmıyorum
Deryasami150819 DogaBerra kızım 9 ay 10 gün ben 8 aylikken gece beslenmesini bıraktım. Sabah 7de kalkıyor. Gece hiç uyanmıyor. Ben beslenme dışımda bebek için uykusunda çok öneminin olduğunu dusunuyorum
DogaBerra Deryasami150819 ne güzel darısı bize bende uykunun çok önemli olduğunu düşünüyorum o yüzden kesmek istiyorum
Cennet-Eserr DogaBerra biraz bebeğe bağlı sanırım benim oğlum bası geceler hiç uyanmıyor bazı geceler sık sık uyanıyor sık sık uyandığında yanıma alıyorum mesela yanımdaykende çok uyanmıyor. Her uyandığında su verip emzik ile geri uyuta uyuta unutturdum ama benim oğlum cidden acıkıyor ben gece tok tutan bir mama hazırlıyorum. O idare ediyor epey
Cennet-Eserr Ckrckr elma ve havucu haşlıyorum pirinç unuyla veya irmikle veriyorum çok güzel tok tutuyor. Yada hipp in tahıllı maması var onu cici bebe muz ile yapıp veriyorum.
Cirkinfasulyeninannesi Nur1818 Çok erken değil mi 4.5 ay bırakmak için? Benimki gece 2 kez falan ellerini yiyerek uyanıyor açlıktan😅 öyle bir durumda nasıl mama vermeden geri yatırılabilir ki
Ucansupurge DogaBerra doktorumuz 9.ay kontrolünde artık gece beslenmesini kes dedi Elimden geldiğince emzirmemeye çalışıyorum. Çok sık uyanıyor 😔
Denizanasi92 Nur1818 hay maşallah benim 4 aylık en az 7-8 kere uyanıyor. Doktora söyledim normal diyor mama vereyim dedim hayır dedi çok yoruluyorum ama ya
Nur1818 Denizanasi92 emzige alıştır bence meme de uyumaya alışmıştır. Ben emzikle uyutuyorum böyle meme uyku kavramını ayırt ediyor 1 aylikken başlamıştım buna çünkü önceden koyduğum yerde kendi kendine uyuyordu şuan öyle değil malesef
Irmakprensesinannesi DogaBerra kızım 10 qy 20 günlük 20 gündür hiç gece kalkmama ya başladı kendi kndine qksma en geç 10 uyur sabh 6 da aç olarak uyanır nrmlde geç 1 sefer uyanirdi artık uyanmıyor kendi kndine bıraktı geç beslenmesi tabiki uyanirsa geç yine verdim varım mama da soktorumuzda şuan için 1 yaşına kdr gece olsa verebilirsiniz dedi duruma gore
fresh_mom Eslinapapatya sağlık ocağı ebesi izin vermedi benimde içim rahat etmedi zaten o kadar saat aç kalmasına
Adelecrin @Cikolat Aynı durumu bende yaşıyorum 13 aylık kızımda maalesef ki meme de uyumaya alıştığı için geceleri 2-3kere kalkıp emmek istiyor gün içerisinde de keyfi gelip emiyor emzik niyetine kullanıyor
Hndealnathn Oğlum 7 kızım 5 aylıkken kesti doktorları gelişimleri güzel bir de çok erken uyandıklarından hatta her ikisininde uyku problemi olduğundan gece beslemeye çalışma dedi o andan itibaren gece ikisinide beslemedim