Bebeğim 1 aylık doktor 4 saatte bir en fazla besle dedi, 1de meme emiyor bide 5 de kaldıyorum zorla oda bıraksam uyucak, gece de cok az emiyor uykusu cok ağır basıyor uyanmıyor, az mı besliyorum bir soruh olur mu? Annemlere kalsa hiç kaldırma diyolar henüz 40ımız çıkmadı 🥺😰yanlış yapıyorsam da lütfen sert cevaplar yazmayın 😥