Turana canım benim karar senin ama benim sütü aşırı fazlaydı bebeğim de meme reddi vardı emmedi ben üstelik elektrikli ile sağdım 3. Ayda bitti😔 şu an 6 aylık 4.ayından beri sadece mama yiyo anne sürü kesildi ,meme acısının çözümü var sağıp versen bebeğin asla meme tutmaz sen az daha sabret ama memeye devam ettir,sağmak gele de manuel gerçekten sütü azaltıyo,bebeğin emmesi gibi olmuyo,ama içine nasıl siniyosa da öyle yap yeni annesin akıl verenin çoktur seni strese sokmayayım,her anne bebeği için en iyiyi bilir.