Turana ben 5 ay boyunca ağlayarak emzirdim hiç vazgeçmedim. Belki şaka gelecek ama gögüslerimin ortasında resmen delik oluşmuştu. Hiç iyileşmedi, ama sürekli emzirdim onu mahrum bırakmaktansa canımın yanmasını tercih ettim. Ayrıca pompayla sağım daha çok yara yapıyor o yüzden ben pompa kullanmadım.