Turana sizi çok iyi anlıyorum,bebeğim acıkmasın istiyordum,kendimi yetersiz hissediyordum ve çok yara olduğu için sol göğsümü veremedim bi müddet ama hep sağdım ve şuan o göğsümde süt neredeyse hiç yok tek göğüs emzirmeye devam ediyorum ki emzirdiğim göğsüm de yara olmuştu.bebeğim emerken annemi ya da eşimi sıkıyordum o kadar canım yanıyordu.ayva çekirdeği jeli, madecassol krem,lanolinlğ krem bi de bitane daha vardı hatırlayamıyorum hepsini denedim ve bence hiçbiri işe yaramadı ya da hangisi yaradı bilmiyorum.ben hiç emzirmem sağar veririm diyodum,bi 6aylık olsa da ek gıdaya geçsem rahatlasam diyodum ve kızım şuan 5buçuk aylık çok şükür hepsi geçti gitti sadece biraz sabır bi de göğsün hepsini alması lazım ağzına henüz küçük olduğu için alamıyodur annesi