Toprak-hira59 Zeyn0206 6 ayligiz 4 aydan beri 150 iciyoruz hic articak gibi gozukmuyor onu bile zor bitiriyoruz
2021_asel Oykunil Hero babynın var ya onu suyla karısıtorıyorum ama senjnkı tatlı sevmiyorsa şok markette normal sade pirinç unu var onu bır kasık pirinç unu 1 cay bardağı suyla kaynatıp verebılırsın
2021_asel Oykunil 3 saatte bır mama veriyorum sabah yumurta ve peynır az yiyorsa 1 saat sonra mama yapıyorum eğer çorbayı çok yediyse 3 saat sonra acıtmasını beklıyorum yoksa yediğini çıkarıyor cnm senin bebiş nasıl
Oykunil 2021_asel benim genelde çok az yiyo mama da içmek istemiyo ben hep zorluyorum mama için ek gıda hadi neyse de bari mamasını içsin diye
2021_asel Oykunil Hemşire zorla ver zayıf cocuk dedı yarısı dıaarda yarısı ağzında yedirmeye calısıyorum mamayıda ek gıdayı da isteyerek yemıyor bu cocuk
Oykunil 2021_asel bugün arkadaşlarla buluştuk bir kaşık bile ağInı açmadı diğerleri tüm mamaları yedi :( bizimkinde sorun var hepsi 7 aylık 4 çocuktu sadece bizimki aç durdu
2021_asel Oykunil İnan mıllet dıyor omlet pankek veriyorum bu daha doğru durgun pirinci haşlayıp verdıgımde yemıyor nasıl yedırecegız ben şaşırdım
Zeyn0206 Oykunil o çok kötü hissettiriyor insana ya böyle ordan koşarak kaçasın geliyor seni çok iyi anlıyorum
Alparslan616161 Zeyn0206 ben ona göre vermiyrm mesela 125 e 4 ölçek diyor ama ben 3 ölçek koyuyorum 150 ye 4 ölçek koyuyorum öyle daha ii oluyor diğer türlü katı oluyordu biraZ
Nur1212 Alparslan616161 yalnız bu şekilde yapmanız çokta sağlıklı değil su zehirlenmesi olabiliyor bu durumlarda boşuna 30 ml şu kadar koyun yazmıyor arkasında
Alparslan616161 Zeyn0206 yoo gayet güzel kilo alıyor ölçeğinde verdiğim zaman içermiyordu öyle denedim şapur şupur içiyor 20 günde 1 kilo aldı diyebilrm
Bktece Zeyn0206 bizimki 4 bucuk aylik ben olcudeki kadar vermiyorum 100ml suya 3 dolu olcek koyuyorum doyuyo ve yetiyo bana da cok geldi o ölçü çünkü
Merveyselkaya Zeyn0206 o kadar içen bebe varmi bilmiyorum benim kızım 10 ay 17 günlük halen 120 maximum oluyor ötesi yok sadece mama alıyor ek gıda da zar zor yediriyorum sıcaktan mi dişten mi bilmiyorum ama çok değişti yemesi içmesi huyu uykusu falan
Zeyn0206 Merveyselkaya benim ki de öyle dişten hep salya akıtıyor biberon girdiği anda ağzını kapatıyor ısırıyor bence içen yoktu ona çene kası da lazım yorulur bebek hepsini bir anda zaten bitiremez