Zeyn0206 Arkadaşlar ben çok merak ediyorum bu mama kutusunda ki ölçü kadar veren var mı neden o kadar çok yazılıyor mesala 4 aylık 180 diyor çok değil mi
iremceren Zeyn0206 hem emzirip hem mamayla ilerledik hiçbi zaman üstündeki ölçü uymadı 😅 hep daha az içti
TheBaby Zeyn0206 Canım valla içen bebek varmı bilmiyorum bencede çok. Kızımda oğlumda o ölçüye uymadı
2021_asel Zeyn0206 Valla o kadar içen var mı bende bılmıyorum ama benım kızım 7 ayına gırecek en fazla 125 içiyor
Zeyn0206 iremceren bizde sadece mamayla ilerliyoruz üstüne çıkmayı geçtim aynı ölçüyü yakalayamadık bebeklere bu ölçüyü vermeye çalışsınlar obez etsinler diye mi uğraşıyorlar acaba 😂😂
Zeyn0206 TheBaby gerçekten çok zaten ne kadar mideleri var ki zaten kızım mama bile içmedi nasıl büyüdü hiç anlamadım oğlum da o kadar içemiyor
Gocicim Zeyn0206 benm daha fazla verdigim olmustu benm ki iciodu yani kusma falan da yoktu ilk dogdugunda 30 cc yetmemisti 60 cc ye cikartirmisti doktor arti meme idi
2021_asel Oykunil Canım ben günde 6 kere mama 125 ml veriyorum sabah yumurta ogleden sonra corba gece yatmadan pmce de pirinç unuyla muhallebi yapıyorum ya sen
YgmrEla Zeyn0206 bende ölçüye uymuyorum, bebeğim 3,5 aylık prematüre düzeltilmiş 1,5 aylık şuan, sadece mama ile besleniyor, kafasına göre takılıyor 🙄,bazen 90, bazen 125 içiyor bazen 130 falan içiyor, 2,5 3 saatte bir. Bebek içiyorsa sorun yok
mavibozkurt Zeyn0206 bencede midesi ölçüsünde verilmeli fazla verip sisirmeye gerek yok.bitirip isterse yapıyordum ben çok ziyan da etmedim mesela😊şimdi bir defa gece 4olcek içiyor 150cc bir ölçek fazla yapsam icmiyor.
Oykunil 2021_asel benim gün içinde max 4 kere mama içiyor 120 cc gece de bir kere içse toplam en çok 5 kere 120 içiyor 120yi bitirmediği oluyor bazen ben hep 120 hazırlıyorum Yumurta alerjisi var deri testi yapıldı Tatlı şeylerden nefret ediyor omdan ben meyve de yediremiyprum Sabah bugün azcık labne yedi çok az öğlen gibi brokoli biraz akşam üstü de tarhana yaptım Pirinç unu sade mi veriyosunhz
2021_asel Oykunil Hero babynın var ya onu suyla karısıtorıyorum ama senjnkı tatlı sevmiyorsa şok markette normal sade pirinç unu var onu bır kasık pirinç unu 1 cay bardağı suyla kaynatıp verebılırsın