Zeyn0206 Merveyselkaya benim ki de öyle dişten hep salya akıtıyor biberon girdiği anda ağzını kapatıyor ısırıyor bence içen yoktu ona çene kası da lazım yorulur bebek hepsini bir anda zaten bitiremez
Deletedmom_33 Zeyn0206 4 ay 25 günlük gece 60,gündüz uyanınca 60, 1.5-2 saat sonra uyumadan tekrar 60. Önceden direk 90 veriyordum. 3.ayda kusma artınca 2 parça şeklinde vermeye başladım
Deffneee Zeyn0206 ben de merak içerisindeyim kızım 7 aylık meme emmiyo artık mamayı da 3 saatte bir 90 anca içiyo 😀
yusufmertmom Zeyn0206 ben kendim belirliyorum. Mesela 129 yap az gelirse yarım ölçek arttır fazla gelirse eksilt
Zeyn0206 yusufmertmom benim bebeğim biraz sinirli şimdi içiyor 90 bu sefer bitince ağlıyor kızıyır gidiyorum hemen bi 30 daha yapıyorum içmiyor sadece ağlıyor sinirden kalan mamayı da zorla bir saat sonra falan içiyor
balbal26 Zeyn0206 evet çok tabiki bunlar pazarlama taktiği biraz da. benim oğlum 10 aylık geçen bir 180 vereyim dedim bütün yediğini kustu. Bebeğe göre hareket etmek en mantıklısı. Onlara kalsa şu an 210 içmesi gerekiyor oğlumun ama imkansız.
Zeyn0206 balbal26 katılıyorum bir an önce bitirsinler diye yapıyorlar her çocuğun bi kaldırma limiti var boşuna yavrularımıza neden eziyet edelim ki
Gulbiye Zeyn0206 kızım 4 aylık genelde 150 içiyordu buaralar 180 içmeye başladı genelde kutuya göre ilerliyor.
Nurellllaaa Zeyn0206 meme mama verirdim 5 aylıkken iki kere mama içerdi 150 cc bıraksam 200 oluyodu 😅 11 aylık şimdi 125 içiyo sadece mama alıyo doğru düzgün içmez 5 aylıkken canavar gibiydi
BalBademmmmmm Zeyn0206 Kızım 7 aylık, emziriyorum sadece gece veriyorum ona rağmen hiç 180 vermedim. En fazla 150 yiyor 😂
nefesinannesi33 Zeyn0206 ona bakmayın siz bebeğiniz ne kadarını içebiliyor ona göre hareket edin benim kızım 2 aylıkken 90 CC içiyordu herkes çok diyordu şimdi 5 buçuk aylık 125 CC içiyor az diyorlar ama kızım doyduğunda diliyle biberonu kaktırıyor bazen istiyor 15 CC felan yine yapıyorum