CgdmStk canım her fincana 2 tepeleme çay kaşığı kahve koyuyorum ortaya 1çay kaşığı sekerliye 2 çay kaşığı şeker ekleyip bı tur karıştırıp en küçük ocağa koyuyorum önce yüksek ateşte , ısınmaya başlayınca altını kısıp kabarmasini bekliyor kahveyi çok kaynatmayacaksin çok kaynayınca köpüğü uçup gidiyor çünkü