CgdmStk ben asla karıştırmam. Kahveyi koy suyu koy hiç elleme. Kısık ateşte yanlardan hafif kaynamaya başlayınca kaşıkla çok minik kahverengi köpükten alıyorum. Kahve kaynamaya başladıkça tam kaynayıp köpürmesine izin vermeden minik minik köpükleri topluyorum. Eğer kaynarsa köpük kalmıyor çünkü. Tüm köpüğü topladıktan sonra kahveyi şöyle bi kaynatıyorum ki karın ağrıtmasın diye 😅 şahsen öyle yapmazsam benim karnımı ağrıtıyor. Çünkü kaynamasına izin vermiyorduk köpüğü alırken. Neyse ondan sonra misss gibi bol köpüklü kahve 😋 hasta olmasam da bende bi yapsam da içsem, afiyet bal olsun