CgdmStk ya karıştırma demişler ama karıştırmadan olurmu ki🙄 bir fincana bir tatlı kaşığı kahve atıyorum, köpük olayı tamamen kaynatmamakla alakalı bence. İyice kaynayana kadar beklemeden hafif kızıştığında önce yarım döküyorum fincana sonra yine ocağa koyup geri kalanını kaynatıyorum hep köpüklü oluyor. Ama ocakta unuttuysam ve iyice kaynıyorsa hiç köpük olmaz