HusneB Devam sütü kullanıyor musunuz ? Ben aptamilin devam sütünü kullanıyordum, bitince Bebelac aldım hazmedemedi, gaz sıkıntısı oldu kolik duruma geldi. Hemen farkedip Aptamile geri döndük. Ayrıca anne sütünden çok fazla gaz geçiyor bebeğe yediklerinize de dikkat etmelisiniz