HusneB aynen öyle krizi tuttuğu zaman emziremiyordum kucağıma emzirme pozisyonunda aldığım an çığlığı basıyordu açtı ama emmiyordu bir kaç sefer göğüslerimi sızlatana kadar zorla emzirmeye çalıştım sağmak için he bide sağma makinası aldım elektrikli sırf emmiyor sağar veririm diye ama bebeğin emdiği gibi gelmiyormuş sağınca o emince sızlıyor süt o an çoğalıyor ama sağınca 10 cc çıkmıyor sızlatıp sağdığımda ise 60-70 cc çıkıyordu. O beni emmedikçe sütüm azaldı birde üstüne yorgunluk uykusuzluk stres gelince iyice azaldı sütüm bu sefer hiç doymadı mecburen mama aldım ilk aptamil ile başlamak istedim bir kaç gün kullandım ama çocuğumu mahvetti 10 gün tuvaletini yapmadı fitil alıp çıkarttım birde karnı o kadar çok şiştiki gazlı olan bebeğim daha çok gazlandı çığlık çığlığa hastaneye gittik doktor 3. Kattan sesini duyup aşağıya indi avent biberon kullandığım halde. Daha sonra sma optipro aldım nasıl rahat etti varya düzene girdi tuvaleti uykusu falan. Ben birde mamalara başlamadan önce çocuğum doyuyor sanıyordum meğerse aç kalıyormuş mamadan sonraki çişli bez sayısından birde açlık hareketleri ve ağlamasından anladım uyumuyordu yaa ne günlerdi. Bu aralar da gece uykusuna geçtikten sonra emziğini atıp atıp ağlamaya başladı. Emzirmeyi bırakmadım sadece bir kaç yudum alıp bırakıyor sırf vitaminini alsın birde vücudumla temas halinde olmayı bırakmasın belki onada açtır diye. Ayy öylede böylede büyüyorlar ben 3 ay 10 günlükken bıraktım bütün ilaçları probiyotik ve gaz damlasını yani. Ay birde reflüsü için ilaç kullanıyorduk onuda bıraktık doktorumuza danışarak ama hala kusmaya devam ediyor kilosu iyi ama şuanda bir an önce gece beslenmesini bırakacağı günleri sabırsızlıkla bekliyorum o kadar özledimki deliksiz uyumayı :(