HusneB
Benimde bebeğim premature, 2 aylık ve kolik. Doktorumuz gaz masajı öğretti her emzirme öncesi onu yapıyorum aynı saatlerde vermeye özen göstererek sab simplex kullanıyoruz ve en önemlisi sanirim sling. Bizi bunlar rahatlatti. Once değil ev isi yapmayı yemek dahi yiyemiyordum. Sling+damla+masaj bu üçlü sayesinde hem bebeğim rahatladı hem ben işlerimi halledebiliyorum. Ama ben hep sakin kalmayı tercih ediyorum geçeceğini ve sadece benim bebegimin böyle olmadığını biliyorum. Bebekler anneyi hissediyor:)