Tugbatugra Rav-Ebu şu aventide deneyeyim birdaha denemicem vallahi çocuk yüzüme yeter anne der gibi bakıyor 😂
Tugbatugra Hndealnathn her çocuk farklı gelişim gösteriyor bebekten bebeğe değişiyor bakalım bende son çağre aventi deniyeceğim eğer almazsa onuda denemekten vazgeçicem artık
petitonunannesii Tugbatugra Başta tutmadı sonra 4 bucuk aylıkken denedim tuttu çok rahat oldu valla ya
Tugbatugra Gozde40 bazı bebekler kilosu az oluyor ama sonradan toparlıyorlar merak etmeyin önemli olan kilosu değil sağlıklı olması😌 yalancı emzik büyük kolaylık gibi geliyor bana açıkcası umarım tutar tutmazsada daha fazla denemeyi düşünmüyorum artık 😕
Tugbatugra Duygu388 herkes aventi öneriyor sen denedin mi peki bebeğinde bu markayı bunu kolaylıkla tutuyormuş bebekler
Hbk1122 Duygu388 tutmayan bebek tutmuyor hiç ugrasmahin derim 2,5 aylık benimde bebeğim midesini bulandırıyor ağlıyor durduk yere napalim..
Duygu388 Tugbatugra yok kuzum ya bnn geçem sordum o aventi 2li olarak satılıyor 200 tl dedi hadi tutmadı yine yazık günah parama ya
Hbk1122 Tugbatugra ben nuk bibs Philips avent aldım 1 ayda 500 TL emzik parası verdim yok tutmuyor beni kullaniyo yalancı emzik yerine 😅
Tugbatugra Hbk1122 seninki en azından seni kullanıyor benimki memide hiç tutmadı baştan sağıp veriyordum şimdi memedende kesildi mama veriyorum Seni emmesi gayet güzel 😊
Tugbatugra Duygu388 mecbur kalınca canım mecbur alıyoruz trendyolda 129 tldi ben ordan sipariş verdim sende istiyorsan ordan al
Kayraaa59 Tugbatugra benim bebeğim ne denediysem hangi marka denediysem asla tutmadı. 7 tane emzik vardı evde pes ettim. Arkadaşın önerisiyle son kez aventi denedim, 4 buçuk aylıktı. İlk denemede aldı ve 6 aylık maşallah hala emiyor
Duygu388 Tugbatugra aaa ölemi teşekkür ederim bi deniyim ama sen mutlaka söle bana ya aldımı almadımı diye işe yarıcakmı baklm