Kuzeyataannesi Seymasnn Var canım , var, benim oğlum 8 aylıkken emmeye başladı, simdi 10 aylık agızından düşürmüyor malesef…
Duygu388 Tugbatugra aaa ölemi teşekkür ederim bi deniyim ama sen mutlaka söle bana ya aldımı almadımı diye işe yarıcakmı baklm
Tugbatugra Duygu388 canım siparişten gelir gelmez denedim benim bebeğim tuttu Allah’a şükür sende al bence kesinlikle tavsiye ediyorum
Hbk1122 Duygu388 tutmayan bebek tutmuyor hiç ugrasmahin derim 2,5 aylık benimde bebeğim midesini bulandırıyor ağlıyor durduk yere napalim..
SCerenY Tugbatugra benim bebeğim bibsin kauçuk balon uçlu emziklerini bşr de tomme tippeenin silikon ergonomik emziklerini tutuyor. Gaz ilacı veriyorsanız o çok tatlı bir ilaç emziği ona değdirip vermeyş deneyebilirsiniz. Önerilmediğini biliyorum ama ben ilk başta ev yapımı reçele emziğin ucunu toplu iğne başı kadar değdirip veriyordum öyle alıştı 🙈
Tugbatugra SCerenY sonuç olarak hepimiz birbirimize deneyimlerimizi paylaşıp birbirimizden fikir ediniyoruz önerilir önerilmez önemli olan deneyimizi paylaşmış olmanız 😊
MelekTF Msdmllale Merhaba, avent emziklerin hepsi damaksız, 6. Ayından sonra genelde damaklı öneriliyor, bir sorun olur mu bilginiz var mı acaba, benimki de aventten başka tutmadı 🙄
Msdmllale MelekTF benim bebeğim 1,5 aylık bir fikrim yok canım ilk doğdu günden beri avent emzik kullanıyorum. Bugün philipsin smottie diye emziği vardı onu da aldım ama damaksız oda
MelekTF Msdmllale bende arastırdım baya, malesef bulamadık damaklısını, ortodontik yazıyor ama emin olamadım, benim bebeğim de 4. Ayını bitirmek üzere, 6. Aydan sonra damaklı öneriyorlar bilmiyorum napcam
ecerbatu Tugbatugra Benimki 30 gün tutmadı çok zordu philips avent I tuttu en son Onu da çok az emip atıyordu sürekli sürekli denedim hep ara ara verdim özellikle uyku saatlerinde şimdi alıştı ama yine sadece uyucagı zaman alıyor öyle bir rutin oldu
Tugbatugra ecerbatu emziksiz idare etmek cidden zor ben napıcam inanın bilmiyorum deneme yanılma yoluyla her çağreyi deniyorum