meg2022 yaa ben anlatsam baya tepki görürüm sanırım benimki çok fenaydı halüsinasyon görüyordum sadece o kadar söyliyim. Valla banada annem diyodu sütün az çocuk doymuyor diye bende her kucağıma verdiğinde göğsümü ıslatmak için önce ucuna sıkıyordum her seferinde annemin yüzüne fışkırıyordu 😂😂 iyi oldu oh bi gün yine çocuk doymuyor aç o yüzden aglıyo dedi emzirdim yarım saat zaten en az yarım saat emiyordu peşine süt sağdım bak bebek daha 1 aylık anca eşimde var yanımızda 120 ml süt çıktı emzirdigim göğsümden annem aldı bunu bebeğime içirdi biberonla sağ ver bak bebek aç yapıyo ben sagdıkca o verdi kızımı bi kaldırdı tepesinden aşagı bi kustu anlatamam her yer kusmuk oldu bana dedim bi daha sütün az çocuk doymuyor lafını kullanma kalbini kırarım o günden sonra ağzına alamaz oldu o kelimeyi. Sana yine görümcen demiş bana annem cemkiriyosun diyodu 🤷🏻♀️ Çok kötü günlerdi ya akşam olunca bebeğimi istemiyordum yüzüne bakamıyodum sürekli ağlıyorum istemiyorum diye gündüzleri ölüyorum bebeğime cok seviyorum hava kararınca bişeyler oluyodu bana cpk şükür geçti