Deletedmom_54 eşimin odası ayrı 😅 hamileyken korktu çarparım uyurken falan diye ben ufak tefeğim eşim iri kıyım 😂 6.aylıktım işte bi ayırdık odaları hala ayrı yatar deme keyfime. Bende anne yanı almıştım ama 2 hafta yattı onda sonrasında aldım yanıma reflü yatağında yada babynest e koyuyordum aramızda yastık şimdi direk koluma yatıyor uyuyunca kenara koyuyorum bazen öylece uyuyoruz gece bi uyanıyorum kaskatı olmuşum tutulmuş heryerim 😵💫 bugün kontrolümüz vardı dr tadımlara başlayalım ufak ufak dedi biliyo musuuun 🥰 heyecanlandım bende yarın gidip cam rende vs alayım başlıyım diyorum sence erken mi ? Tadımlar 40-45 gün sürüyormuş bizimki de Alerjik bebek zor kilo alıyor o yüzden tadımları biran önce bitirip ek gıdaya başlayalım dedi dr