Deletedmom_54 ayyy canım benim yaaa hayırlısı olsun sağlıkla kavuştunuzya önemli olan o. Benim doğumum kolay oldu şükürler olsun son günüm artık tıslayarak oturup kalkıyordum sevdiğim yemekleri yaptım koydum dolaba eşim akşam artık yoruldun doğsun istiyorsun di mi dedi bende aynen öyle patlayacak gibi hissediyorum kendimi dayanacak güç kalmadı bende dedim neyse 9 gibi yattım uyudum gece 11 bi uyandım öyle bi ağrı yok dedim yalancı sancıdır uyumaya çalışıyorum uyuyamıyorum 12-1 oldu saat tuvalete girdim ıkınma hissi geliyor sürekli bende tuvaletiö var sanıyorum 😅 tuvaletimi yaptıktan sonra baktım sancı geçmiyor nefes egzersizlerine başladım bi yandan da dk tutuyorum eşim uyandı o sıra iyi misin falan diyo dedim yat uyu sen canım iyiyim ben. Hamilelik boyunca dünya kitap okudum video izledim biraz gözüm korkmuştu hastaneye erken gidersem sancım kaçar korkudan zaten hastane ve iğne fobim var son dk ya kadar mücadele simge sık dişini dedim. Saat 4e kadar nefes egzersizleri duş evde yürüyüş vs derken artık dayanamayacağımı anladım eşimi uyandırdım kalk beni hastaneye yetiştir doğuruyorum dedim artık sancılar geldiğinde bağırıyordum adam uyku sersemi şoka girdi 😂 neyse kuzum 5 dk içinde çıktık evden bindim arabaya ben nasılım varya terin suyun içinde dk say sancı geliyo diyorum aaaaaa diye bi bağırıyorum anlatamam o acının tarifi yok adam bembeyaz oldu kireç gibi korkudan 😅 45 dk lık yolu 13 dk da gittik 😂 neyse girdik ebe kontrol etti 6,5 cm açıklık dedi herkes şok bende tabi 😂 ilk doğumun mu falan diye soruyorlar evet dedim kimse inanmadı doktorumu aradılar hemen geldi saolsun bi kere muayene etmişti ikinciye doğumuma girdi kadın 😅 sabah 5de girdim hastaneye saat 8:20 de oğlumu aldım kucağıma 🥰 benim hikayemde böyle işte 🫶🏼