Bende oyleydim saclarimi once kisacik kesti esim birde aliskinim saclarimin dokulmesine kemoterapilerden dolayi takmadim her zamanki klasigim hont yagi ve lavanta yagini karistirip kullandim uzerine birde cam terebentli sampuan ile temizleme yaotim su an eski haline gelmeye basladi